• Air Cargo RFS
  • Guaranteed security
  • Certification
  • International transport

Korábbi kérdőívünk

 

Kiértékelésre került...

Nagy figyelmet fordítunk gépkocsivezetőink véleményeire, igényeire. Ezért is töltettünk ki velük egy több, mint 100 kérdésből álló tesztet, a legfontosabbakat pedig kiemeltük, és most nyilvánosságra hozzuk ezek eredményeit.

Kérdésenként három lehetséges válasz volt megadva, a diagramok pedig segítenek szemléltetni a válaszok arányait.

 

01. A TGK vezetés jelent még örömöt, élvezetet jelent neked?
A) Igen, még így, ilyen megszorítások mellett is élvezet és öröm forrása
B) Időnként, amikor nem kell nagyon figyelni a normára, vagy amikor új, szép, izgalmas tájakon járok
C) Rühellem már rég, de valamiből meg kell élni

 

 


 

02. Szenvedélyből űzöd ezt a mesterséget?
A) Igen, szeretek vezetni, jó érzés 16 m-essel és 480 lóval a talpam alatt fizetéses turistának lenni
B) Szeretek vezetni és bár egyre több a kompromisszum, a pénz még mindig jobb mint amit máshol meg tudnék keresni
C) Csak a pénzért. Nehogy elvigye a bank házam, vagy ilyesmi. Vagy bezárt a gyár, ahol dolgoztam, csődbe ment a vállalkozás, stb…, nincs más kiút

 


 

03. Egy szép kamion látványa, hangja megdobogtatja a szíved?
A) Igen, örök vágyam, hogy ilyet vezethessek
B) Még megnézem, de már nem érdekel annyira, mint régen
C) Kit érdekel, pénzt lehessen keresni vele és kész

 


 

04. Jobb vagy, mint a többi gépkocsivezető kollégád?
A) Sokkal jobb vagyok mint az átlag gépkocsivezető
B) Ugyanolyan jó vagyok, mint a többi
C) Még van hova fejlődnöm

 


 

05. Szeretsz a Prevost Hungarianál dolgozni?
A) Igen ez egy jó cég magyar viszonylatban
B) Csak szükségből vagyok itt
C) Ez az eddigi legjobb cégem

 


 

06. Hazai mércével mérve jónak tekinthetőek a Prevost Hungaria által adott bérek?
A) Igen, máshol ennyit csak ígérnek, itt ráadásul rendszeresen meg is kapom
B) Nem volna rossz, ha nem volnának a nagy elvárások, a sok éjszakai járat és a levonások
C) Máshol is van ilyen, még jobb is, nem is beszélve az egyéb előnyökről

 


 

07. Európai összehasonlításban jónak tekinthetőek a Prevost Hungáriánál kapott bérek?
A) Igen, ha figyelembe vesszük a ciklusidők, a vecsési indulás-érkezés garanciáját és a fizetés rendszerességét
B) Hasonló munkáért akár bruttó 1000 €-val is többet szoktak ígérni máshol, igaz, az nem mind marad zsebben és akkor még csak a pénzről beszéltünk
C) Nem igazán, biztosan van jobb bér is, de nem csak az számít. Ami meg túlságosan jól hangzik, azzal jobb óvatosnak lenni

 


 

08. Igaz, hogy egyes kollégák igyekeznek elijeszteni a kezdő (frissen jött) sofőröket a cégtől?
A) Igen, mert nem jó az, ha túl sokan leszünk, már most kezd olyan lenni a légkör, mint "más helyeken"
B) Igen, mert gyenge színvonalúak, csak a bajt hozzák a cégre
C) Hallottam ilyesmit, de én azt szoktam tanácsolni nekik, hogy győződjenek meg saját maguk a tényekről és ne véleményekre alapozzanak

 


 

09. Szívesen vennél részt vezetéstechnikai tréningen, ami által csökkenhetne az üzemanyag fogyasztásod?
A) nagyon szívesen
B) persze, miért ne
C) feleslegesnek tartom

 

10. Volna kedved céges rendezvényekhez?
A) Ha valamilyen autó - kamionos ügyességi versenyzős, élményautózós buliról van szó, amibe a család is bevonható, és nem fizetős, akkor igen
B) Laza, családos, az irodisták, garázsmesterek és a műhely személyzettel kapcsolatot oldó rendezvény érdekelne
C) Inkább otthon, családommal, vagy haverjaimmal töltöm el azt az időt

 


 

11. Milyennek találod a közhangulatot?
A) Szörnyű, mindenki elégedetlenkedik, fúj a másikra, nem érzem jól magam
B) Minden rendben, jól érzem itt magam
C) Nagyjából elmegy

 


 

12. Fizikai szempontból mennyire megerőltető a munkád?
A) Nagyon megterhelő
B) Nem túlságosan megerőltető
C) Normális

 


 

13. Jobb munka a "repterezés", mint a többi?
A) Igen, főleg a komplett rakatok, csak bírni kell az éjszakát
B) Jók az Air Cargos munkák, főleg a rövid, nappali relációk
C) Jobbak az industriás munkák, kevesebb a megkötés, a stressz

 


 

14. Elégedett vagy a munkakörülmények színvonalával?
A) Alapvetően elégedett vagyok
B) Valamivel lehetne jobb is
C) Sok lemaradás van más helyhez képest

 


 

15. Bírod az éjszakai vezetést?
A) Igen, ha adottak a feltételek a pihenésre és közben nem zavarnak telefonon, SMS-ben vagy egyéb átakasztgatással
B) Ha nem váltakozik a nappali és éjszakai munkavégzés, rá tudok hangolódni, rá tud állni a szervezetem
C) Egy három hetes ciklusból max két hetet

 


 

16. Mennyire tartod előnyösnek az éjszakai munkavégzést?
A) Nem jelent gondot, előnye a kisebb forgalom, könnyebb a haladás
B) Alapvetően nem gond, de néha lehet nagyon fárasztó, főleg télen havas, jeges úton
C) Nem tartom jónak, kényszerből végzek éjszaka munkát, mert nincs más lehetőségem

 


 

17. El tudsz képzelni valamit, ami biztonságosabbá tehetné az éjszakai munkavégzést?
A) Az éjszakai járatok négykezesben való teljesítése
B) Annak a lehetősége, hogy vezetés közben a többi kollégával, vagy a diszpécserrel beszélgethessek, szakmai vagy akár személyes kérdésekről
C) Sávelhagyás jelző, ébrenlét figyelő technikai eszközök és berendezések beépítése lenne jó

 


 

18. El tudsz képzelni valamilyen tevékenységet vezetés közben, amitől kevésbé volna monoton a munka?
A) Vezetés közben beszélgetnék a kollégákkal, családdal
B) Informálódnék, tanulnék, fejleszteném a képességeimet
C) Nem, vezetés közben a vezetésre kell koncentrálnom

 


 

19. Elégedett vagy a hétvégi diszpécser szolgálattal?
A) igen, mindig segítenek
B) állandóan csak le akarnak rázni
C) kerülöm, hogy hívjam őket, megoldom egyedül a dolgokat

 


 

20. Hogyan ítéled meg a diszpécserek segítőkészségét?

A) nagyon jó
B) megfelelő
C) hagy némi kívánnivalót maga után

 


 

21. Elégedett vagy a garázsmesterek munkájával
A) Nem, csak szívatnak minket
B) Nincs velük gond, ez a rendszer már csak ilyen
C) A garázsmesterek csak a dolgukat teszik, nélkülük még nagyobb problémák lennének

 


 

22. Volna kedved olyan módon támogatni a diszpécserek munkáját, hogy időnként beülsz velük a sofőr kollégákat segíteni, pl, cím keresésben, műszaki mentés koordinálására?
A) Miért ne, legalább látnám az érem másik oldalát is, tapasztalatom, tudásom így jobban érvényesülne, akár anyagiakban is
B) Igen, mondjuk indulás előtt szánnék rá mindig egy napot, mondjuk egy napidíj fejében
C) Nem tartom jó ötletnek, idő sem lenne rá

 


 

23. Az adminisztratív és kommunikációs feladatok nagy fejtörést okoznak a munkád során?
A) Igen, stresszelek is emiatt rendesen, jó volna valami csekklista vagy kotta, hogy semmiről ne feledkezzek meg.
B) Van ezzel teendő bőven, de van rá módszerem, hogy ne feledkezzek meg semmiről
C) Tele van az egésszel a hócipőm, ezért akarok elmenni a cégtől

 


 

24. Pozitívnak tartanál egy a tableten online (skype, viber, stb. módban) működő állandó chat szolgáltatást, (olyasmit, mint a CB rádiózás) diszpécseri moderálással (műsorvezetéssel), ahol szakmai, navigációs és egyéb segítségeket lehet kérni, kérdéseket felvetni, éjszaka pedig társalgással, vitával magányt és álmosságot lehetne elűzni?
A) Nem, elvagyok én mint a magányos cowboy
B) Igen, de csak a sofőrök között, nem kell moderálás, sem beleszólás
C) Érdekes, ki kellene próbálni

 


 

25. Munkád során mennyire tartod szükségesnek egy idegen nyelv ismeretét?
A) Egyáltalán nincs rá szükségem
B) Fontos lenne, gyakran szükséges idegen nyelv használata
C) Ritkán kell, így nem tartom szükségesnek

 


 

26. Értékelnéd, ha a cég biztosítana neked nyelvtanulási lehetőséget?
A) Igen, hálás lennék érte, jó ötletnek tartom, de valamilyen távoktatás keretében, mondjuk a Tablet segítségével, vezetés közben
B) Igen, szánnék rá egy fél napot minden indulás előtt és a kint töltött 24 vagy 45 órás pihenők alkalmával egy-két órát
C) Nem igazán érek rá, meg aztán így is elboldogulok valahogy

 


 

27. Sikerül betartanod a pihenőidődet?
A) Igen, teljes mértékben ki tudom használni
B) Ritkán sikerül teljes időt pihennem
C) Nem is lehet, hiszen többször is felébresztenek egy-egy telefonnal, vagy SMS-el

 


 

28. Megfelelőek a parkolási lehetőségek a telephelyeken (Mitry,Vecsés)?
A) megfelelő, mindig van hely
B) általában megfelelő, néha azért keresni kell a helyet
C) szinte soha nincs hely

 


 

29. A kint töltött pihenőidő alatt milyen hangulat uralkodik a kollégák között?
A) nagyon jó, egy nagy buli az egész
B) nem rossz, főleg a szabadidős és sporttevékenységek lehetősége sokat segít felfrissülni, megőrizni a jó kedvet
C) inkább egymagam vagyok, nem vagyok egy barátkozós típus

 


 

30. Szívesen hordanál egyedi sportos, esetleg autóversenyzős céges ruhát?
A) Büszkén, ha jó minőségű és jól áll nekem
B) Nem szeretem az egyencuccokat
C) Igen, legalább nem a saját cuccomat koptatom és koszolom

 


 

31. Szeretnél részt venni kamion vezetéstechnikai tréningen? Pl. Téli vezetés.
A) Nem ártana, akár a jármű biztonsági rendszerei, biztonságtechnikai, főleg a téli vezetés vonatkozásában
B) Elég lenne elméleti oktatás, akár videokkal alátámasztva, esetleg szimulátor
C) Inkább ide azt a pénzt, amibe kerülne

 


 

32. Jó kedved van, amikor a pihenő végén készülődsz a 3 hetes ciklusra?
A) Igen, örvendek, hogy újra mehetek dolgozni
B) Vár a kaland, Indulok pénzt keresni
C) Nem, azon mérgelődök, hogy már megint dolgozni kell menni

 


 

33. Milyennek találod a közhangulatot?
A) Szörnyű, mindenki elégedetlenkedik, fúj a másikra, nem érzem jól magam
B) Nagyjából elmegy
C) Minden rendben, jól érzem itt magam

 


 

34. Szerinted az irodista kollégákat érdekli a gépkocsivezetők sorsa vagy csak "munkagépnek" tekintik őket?
A) Különleges, átlagon feletti figyelmet fordítanak ránk
B) Néha segítőkészek, néha viszont türelmetlenek, főleg ha nincs idejük ránk
C) Megfelelő a hozzállásuk, amihez a segítségük szükséges, abban segítenek

 


 

35. Vezetőség véleménye rólad:
A) kedvelnek
B) mivel mindenre levonnak a fizetésemből, feltételezem, hogy meg szeretnének szabadulni tőlem
C) átlagosnak mondanám magam

 

 

 

 

Who's online

We have 94 guests and no members online